اگر چه بوتاکس بسیار شگفت انگیز است ، اما اگر شما هنوز جوان هستید و پوستتان انعطاف پذیر است ضرورتی برای انجام بوتاکس نیست هنوز راههایی برای مبارزه با عمیق شدن خط های ظریف وجود دارد که یکی از این راهها استفاده از ماسک روزانه ی لیفتینگ موز و ماست می باشد .

این ماسک خانه ساز ، طبیعی ، ساده ، ارزان است و برای پوست هایی که خسته هستند و احتیاج به تقویت دارند بسیار مفید است .این ماسک چین و چروک های شما را از بین نمی برد اما ،به مرور زمان، ظاهر را بهتر کرده و پوست را از حالت خستگی بیرون آورده و تغذیه و نرم میکند .

اسید لاکتیک موجود در ماست پایه زیباسازی این ماسک است . آلفا هیدروکسی اسیدها مانند لاکتیک اسید ، سیتریک موجود در گلیکولیک اسید ،خاصیت اسیدی طبیعی دارند که به لایه برداری وجداسازی سلول های مرده پوستی در حالی که در حال تقویت شدن است کمک می کند و چون جذب می شود آن را جوان می کند .

موز نیز سرشار از مواد مغذی و ویتامین هایی است که برای پرطراوت و سالم ماندن پوست لازم است ، مانند پتاسیم که پوست های دی هیدراته را هیدراته و نرم میکند ، ویتامین D ، که در مقابل رادیکال های آزاد از پوست مراقبت میکند و ویتامین A ، که به لایه برداری و نرم شدن پوست های خسته کمک می کند .

موز و ماست در کنار هم  نشانه های پیری را با ذخیره کردن همه ی مواد مورد نیاز برای ترمیم و جوانسازی در پوست کم می کنند .

 

 

 

 

ماسک موز و ماست

 

دو قاشق غذاخوری ماست

یک موز رسیده تکه تکه شده

یک قاشق چایی خوری عسل (ضروری نیست اما بسیار آبرسان و ضد التهاب است).

 

مخلوط تهیه شده را در یخچال بگذارید تا یخ برند . یخ زدن باعث تازه ماندن مواد شده و باغث سفت شدن پوست زمان استفاده می شود . ماسک را بر روی تمام صورت خود بمالید و مدت 20-15 دقیقه بر روی صورت خود نگه داشته سپس با آب ولرم بشویید .

می توانید از این ماسک هفته ای یکبار استفاده کنید .

 

آیا شما هم از این ماسک به اندازه ی من خوشتون اومد ، منتظر نظراتتوت هستم...