خاصیتی در فصل پاییز هست که باعث می شود بخواهیم موهایمان را رنگ کنیم . شاید حتی بیشتر از بهار یا تابستان یا هر زمان دیگری از سال.

فصل پوشیدن ژاکت ،بوت،شال گردن ،کت و لحظه های make up....

مطالب زیر ترجمه شده از سایت huda beauty می باشد و شامل مصاحبه هایی با بهترین رنگ کاران آمریکایی و اروپایی است .

خانم های سبزه تمایل به رنگ قهوه ای شکلاتی یا مشکی که کاملا براق و درخشان و کمی گرم است دارند.

شکلاتی تیره

                                                                 

                                                                                               رنگی شبیه پشم و نخ راه راه

آیا واقعا رنگی شبیه پتو برای موها زیباست؟ بر طبق گفته های Rex Jimieson تحصیل کرده در زمینه رنگ و کسی که در سالن رنگ Maxine Salon در شیکاگو فعالیت می کند برای مشتریانی که با رشد موهایشان ریشه ی مو مشکی اما بقیه ی مو هایلایت یا بالیاژ است روش مناسبی است .رنگ پایه روشن تر می شود تا لایه های بلوند روشن را کامل کند یا لایه های روشن که خیلی بلند شده اند با زمینه ی خرمایی منطبق شود .این رنگ کار معروف روش balayag را با فویل انجام می دهد و ترکیبی از رنگ ها را بر روی مو ایجاد میکند.

 

رنگ موی بلوند یخی

بنابر گفته های sally hershberger downtown رنگ کار سلبریتی های هالیوود رنگ موی بلوند یخی صرف نظر از نوع رنگ پوست اگر به صورت درست انجام شود برای همه نوع پوست مناسب است . این رنگ بسیار زیباست و جا از اینکه در چه کشوری زندگی میکنید باید در لیست رنگ موهای شما قرار گیرد .کلویی کارداشیان با رنگ موی بلوند یخی

 

هایلایت نارنجی عسلی

وقتی به پاییز و هوای سردش فکر می کنیم به دنبال سایه های خشن تر و قوی تری هستیم . نارنجی عسلی رنگ بسیار زیباست که سایه های زیبایی را روی مو ایجاد می کند .

 

 

قرمز دلربا

Kitty Greller رنگ کار در Bumbell and Bumbell midtown این رنگ را برای پاییز و زمستان مناسب می داند.با سرد شدن هوا در پاییز و زمستان رنگ های برنزه محو می شود و رنگ هایی با زمینه گرم تر برای کامل کردن پوست های سفید عالی است .خانم هایی که پوست سفید دارند گونه هایی به رنگ رز دارند که با این رنگ در چهره ی آنها تعادل ایجاد می شود.قرمز برای همه صرف نظر از رنگ زمینه ای پوستشان مناسب است .

رنگ موی دارچینی 

این رنگ برای پوست های شفاف که پایه ی گرم و نرم دارند مناسب است .بنابر گفته ی رنگ کار و شنیون کار معروف Odete dasilva این رنگ برای کسانی که در پوست آن ها رنگ های صورتی سرد و زیتونی دیده می شود مناسب نیست ،اما بنابر گفته ای ایشان برای این رنگ پوست می توان از بالیاژ استفاده نمود یا تکه هایی لابه لای مو ها را رنگ کرد ، زیرا با این روش فاصله ی رنگ از پوست صورت زیاد می شود و زیباتر دیده می شود . بالیاژ را می توان دو یا سه بار در سال انجام داد ، هر شش یا هشت به صورت منظم مو را با لعابی از رنگ آغشته می کنیم تا رنگ دارچینی آن تازه و شفاف بماند .

آمبره مرجانی

بنابر گفته ی Matrix رنگ کار سلبریتی های معروف هالیوودی این رنگ برای محو کردن رنگ قرمزی مو و ایجاد تفاوت برای کسانی که موهای هایلایت شده دارند کاربردی است .برای کسانی رنگ موهای مشکی یا قهوه ای تیره دارند ابتدا مو باید چند درجه روشن تر شود ، اما برای موهایی که هنوز رنگ نشده اند با استفاده از رنگ موی Matrix socolor ultra blond (بلوند خیلی روشن socolor ماتریکس)  مو چهار یا پنج برابر روشن تر می شود و نیازی به سفید کردن مو نیست .سپس از رنگ موی آبرنگی مرجانی ماتریکس استفاده می کند تا رنگ مرجانی را به مو بدهد. برای نگهه داری از رنگ مو نیز از شامپوهای غیر اسیدی استفاده نمایید که از کدر شدن رنگ مو جلوگیری کند .                 ا